donderdag 1 september 2022

Sandvik

 

Intussen zijn de Sandvik-weken ten einde. Vijf weken bruiste de landtong in het Fegen meer van activiteiten, en er waren volop bezoekers, mensen uit de buurt, maar ook veel Duitsers en Denen en af en toe een paar Hollanders. (Zo leuk als mensen denken alles te kunnen zeggen, want er verstaat toch niemand... oeps!)

Deze foto's zijn nog van 14 juli.


Van de verkoop en zo had ik jullie al eerder foto's laten zien. Voor mij was het naar volle tevredenheid in elk geval. En het geeft me een vrij gevoel, ik kan gewoon maken waar ik zin in heb. Wil ik het zelf niet of niet meer hebben, dan kan ik er een ander blij mee maken. Heerlijk!


Het opruimen gebeurde ook direct op de laatste dag, en we besloten dat manlief en dochterlief ook zouden komen en dan afsluiten met een picknick.





Een prachtige warme avond, met even pootje baden en lekkere broodjes in alle rust.


Gelijk een goede gelegenheid nog wat te experimenteren met de nieuwe camera.











Fanny kon ook mee, en die had het prima naar haar zin.


Zei je iets, matte? (Oj, hier in Zweden hebben honden geen baasje/vrouwtje maar husse en matte en dochter is dan lilmatte en stiekem vind ik dat leuker klinken dan de Nederlandse woorden).



Tijd om naar huis te gaan...

2 opmerkingen:

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!