vrijdag 16 september 2022

Bloemen


Deze keer geen tuinfoto's, maar geborduurde bloemen. Ik had al wel eens laten zien dat ik deze meenam om te borduren in de pauze op het werk, daarna ging hij mee naar Sandvik en was hij klaar. Van de week heb ik 'm dan eindelijk gewassen en opgespannen in een mooie houten borduurring van de kringloop. Ik wil alleen nog een stofje aan de achterkant naaien.


Het tweede borduurwerk is inmiddels ook af, voor deze moet ik nog op jacht naar een borduurring om 'm in op te spannen. Niet dat ik zo'n trendvolger ben, maar die borduurwerkjes die in ring opgehangen worden, spreken me wel aan. Op zich grappig om een keer met blauw te werken en het nog mooi te vinden ook, maar ik denk dat deze mee gaat naar Sandvik volgend jaar...

1 opmerking:

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!