zaterdag 3 september 2022

Handwerkbeurs

 

Laatst vroeg m'n breivriendin of ik zin had om mee te gaan naar de handwerkbeurs. Nou daar hoefde ik niet lang over na te denken! En omdat manlief nog vakantie had die 19e augustus, hoefde ik me ook geen zorgen te maken over kind en hond. 


Eenmaal binnen maakte ik niet eens zoveel foto's, maar bij de stand van de kantklosvereniging kon ik het toch niet laten.


Drie jaar geleden was ik er met een andere (niet-handwerkende) vriendin, en toen vond ik het klein (in vergelijking tot de handwerkbeurzen in Nederland) en voelde me nog onzeker. Nu na de pandemie niks meer gewend, nu vond ik dezelfde beurs een heel stuk groter, en ging het kletsen me een heel stuk makkelijker af, zowel met vriendin als met de diverse standhouders. (Nou ja, de Denen vond ik dan toch wat lastig te verstaan 😅.)


Breien en naaien was in de overgrote meerderheid. Prachtige, veel ook handgeverfde, garens, mooie tricot stoffen...



Nu dacht ik dat ik na alle vakantie uitgaven rustig aan moest doen, dus ik heb me aardig ingehouden qua aankopen. Zitten we in de auto naar huis, krijg ik een SMS dat het geld van Sandvik gestort is... nou ja, volgende keer ben ik er helemaal klaar voor, geld gespaard (hoop ik), en een lijstje wat ik nodig heb... Want het was zo gezellig dat we dit een jaarlijks terugkerend iets willen maken, m'n breivriendin en ik!



3 opmerkingen:

  1. My soorte beurs, veral met breivriendin saam.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh heerlijk zo'n beurs. Eens kijken of dit bericht weg wil. Had gister problemen bij jou om een reactie te publi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bam in 1x hoe vaag maar wel fijn mooi weekend

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!