zondag 4 september 2022

Bos en meer

 

16 augustus na de regen 's avond nog het bos in. Duidelijk te zien dat het dampt!


21 augustus...






Nog genoeg te plukken in het bos, of te snoepen tijdens een wandeling...





Nu dochter weer op school is, af en toe een langere slinger:



Zo'n mooie stille morgen, dan móet ik even bij het meer gaan kijken...










Gelukkig heeft m'n gezelschap daar geen problemen mee...


En soms zoek je niet eens, maar kom je ze zo tegen...



Genieten van elke wandeling in het bos (ondanks muggen of elandvliegen die nu wat toenemen...)



En ik houd van het zachte avondlicht.



Onderweg naar school...



De ochtendjes deze week al weer zo koud (3-5 graden)dat er damp boven de beek hangt...



Maar overdag nog een heerlijke 20 graden... genieten van deze ongebruikelijk warme augustus...


Zo, helemaal bij met alle augustus foto's!

3 opmerkingen:

  1. Prachtige foto's en net als in Nederland zie je de natuur alweer veranderen. Spinnen komen tevoorschijn en s morgens de dauw. Als ik de herfst ruik denk ik ja lekker. Fijne dag groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je maakt mooie foto's! Die met het zachte avondlicht door de bomen, zou ik zo ophangen.
    Heb jij de tafelkleed zelf gemaakt? Ziet er mooi uit.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!