Ik had een paar dierenkopjes getekend vorige week, en twee daarvan heb ik intussen uitgewerkt in vilt. Het hartje is in Hallandsöm en komt uit onderstaand boek:
Kennelijk was ik in het begin niet erg duidelijk met uitleggen wat de bedoeling was, intussen zijn er meer die doorkrijgen wat ik aan het maken ben en interesse hebben. Voel je welkom om nog aan te haken. HIER vind je alle eerdere berichtjes terug, incluis het eerste berichtjes met links naar een Pinterest pagina met inspiratie en een patroon en en zo. En wil je erbij staan als link of wil je dat ik je foto laat zien, laat het me dan even weten!
Hier in elk geval de link naar zus Willeke, benieuwd of het haar gelukt is met een update, ze is zo druk met werken en zo.

















































