donderdag 8 september 2022

Mutsen en wanten haken

 

Ik kreeg laatst een SMS en een mailtje van het Zweedse postbedrijf dat er een pakketje uit Nederland onderweg was, wat kan dat nou zijn? En dinsdagmiddag kwam de postauto dan met het nieuwe boek van Sascha van Blase - Wagtendonk, oftwel A la Sascha.


Om en idee te geven wat erin staat. Als tester heb ik er natuurlijk al een paar gemaakt, onder andere de Decembermuts, in volwassenmaat en kindermaat (feb 2021).


Meer daarover lees je HIER.

Wat ik hier nog niet kon laten zien is de Keltische Kabelhoofdband. Die haakte ik afgelopen voorjaar onderweg naar en in Nederland. Ik gebruikte een haaknaald 3,0, ik haak vrij los, en daarom deze, hiermee kom ik goed op haar stekenverhouding uit. Ik haakte met een restje Regia sokkenwol en Viking Baby Ull in een paar kleurtjes. Hier nog voor het in elkaar zetten.


En zo stond ik dan in de Betuwe in bloesemtijd met heerlijk warme hoofdband...



1 opmerking:

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!