dinsdag 6 september 2022

Beertje

 


Toen ik laatst beestjes aan het haken was, werd dochter ook nieuwsgierig en haalde ik het boek van A la Sascha tevoorschijn. Tijdje terug vond ik dit leuke pluizige garen in de tweedehands winkel en ineens had ik zin om te proberen of ik haar 'onesiegurumi' beertjespatroon ook in dit pluizige garen zou kunnen maken. Voor de onderkanten van de pootjes en de snoet gebruikte ik gewoon 8/4 katoen en ik haakte met 2,5 deze keer.


Dochter had ook wel zin om een beestje te maken, en die had nog een Fuzzy Fun knutselpakketje van haar verjaardag in juli liggen...

Daar zat een kaal beestje in, wat je dan moet beplakken en dan kun je die draadjes 'fuzzy' maken.


Ze vond het super leuk om te doen. Hoewel ze het wel graag samen doet, zodat ik haar kan helpen de plakkertjes onder de draadkokertjes te doen en te helpen uitvogelen welke kleur waar moet komen.

Een kijken of er nog meer poppen/beestjes gemaakt zijn bij...

Ria


4 opmerkingen:

  1. Wat leuk die Fuzzy Fun! Ik ga deze onthouden.
    Gezellig zo samen knutselen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. creatieshaken-ria6 september 2022 om 09:20

    Wat zijn de beestjes erg leuk geworden.
    Want dat harige garen is best nog lastig haken je ziet bijna niet waar je in moet steken.Leuk de creatie van je dochter.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Allebei heel leuk! Jee, geen idee dat zoiets bestaat! Ze bedenken altijd wel weer iets nieuws, hé.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!