donderdag 1 december 2011

Lucky me


Moet je eens kijken wat ik nu weer heb gekregen. Een vrijwilligster van mijn werk sprak me aan: jouw moeder kan toch kantklossen? Ja, dat klopt, maar ik intussen zelf ook. Oh, zei ze, ik heb nog wat spullen van mijn moeder, wil je die hebben. Tja, als echte Nederlander zeg je dan ook geen nee, hè. Vandaag kwam ze aan met een vuilniszak vol met dit (eigengemaakte) blokkenkussen (!), een stapel exemplaren van de Kantbrief, en een paar losse patronen, waarvan een ook met materiaal. Wat een bofkont ben ik toch, hè.

8 opmerkingen:

  1. En en bofkont ben je!! Wat een heerlijkheden en wat een superhandig kussen!!
    Aan het werk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hartstikke leuk toch! Het is heerlijk om zoiets te krijgen. En voor mensen die het kwijt willen is het een fijn idee als je weet dat het goed terecht komt! Ga er lekker van genieten, Corina..

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heerlijk voor die mevrouw dat de spullen van haar moeder zo goed terecht komen, geniet van deze gulle gaven.
    Groetjes, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een bofkont ben je zeker.
    Heel veel plezier met je nieuwe oude spulletjes.

    Je landschap hieronder is erg mooi.
    Prachtige kleurtjes.

    Je kunt echt alles he. Mooi brei haak werk.

    Groetjes en alvast een fijn weekend Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk!! Het is je van harte gegund.

    groetjes, Gera

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een verwenneritus!!! Super!!
    Liefs Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Tegen al dat moois zeg je natuurlijk geen nee.
    Geniet ervan.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Corina,
    Heerlijk toch, gewoon aannemen....
    Je creatie's zijn schitterend.
    Ben weer benieuwd wat voor quilt het gaat worden.
    Groetjes Rita.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!