woensdag 16 maart 2022

Klackmatta week 7

 

Iets teveel andere dingen te doen deze week (wat op zich een goed teken is), dus maar een kleine update vandaag. Twee 'klackor' erbij, intussen bloeien de krokussen in de tuin, leek me wel leuk om mee te nemen in dit project. En ik had nog maar 3 lapjes over, dus ik heb er eerst maar eens een zooitje bij geknipt. Kan ik weer lekker vooruit. Oh ja, ik heb ook nog wat borduur boeken klaargelegd en een paar schetsje gemaakt... 

En nu kijken of mijn zusje Willeke een update heeft. 

2 opmerkingen:

  1. Maar 2 ,maar zeker de moeite waard. En wat zegt dan een getal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah leuk! Een beetje voorjaar op deze "blaadjes" van de klackmatta.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!