vrijdag 9 december 2011

Update winterlandschapje


Intussen weer een stukje verder met het winterlandschapje van Japanse stofjes. Leuk spul om mee te werken. Het zou natuurlijk leuk zijn als het voor de kerst af was. En misschien gaat dat nog wel lukken ook. Hij is niet precies hetzelfde als het voorbeeld, door stofkeuze, door een vergissing, waardoor sommige huisjes in spiegelbeeld staan. En ook door extra sneeuw. In het voorbeeld hadden alleen de voorste twee setjes huizen sneeuw op de daken, bij het setje daarboven heb ik het zelf toegevoegd. 


Nu komen er nog twee setjes huisjes bij, linksboven een dorpje (waar ik ook weer wat aan verander) en rechtsboven een huisje met wat bomen.

4 opmerkingen:

  1. Het wordt een mooi tafereeltje.. Het is juist leuk als het anders is dan het voorbeeld. Ach ja, er gaat zo snel iets verkeerd, maar soms kan het toch achteraf goed uitpakken!
    Ik houd echt van huisjes en dorpjes enzo, daarom spreekt dit lapje me zo aan..

    fijn weekend, groetjes Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het wordt erg mooi en de winter is nog lang niet voorbij, dus als je wilt kun je het ook na Kerst laten hangen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. het wordt een geweldig tafereel. Ik ben gek op die japanse dingen, ze zijn een lust voor het oog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die Japanse stofjes zijn echt mooi. Het is een leuk tafereeltje, wat je gerust lang kunt laten hangen. Prachtig!
    Groetjes Chris

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!