donderdag 8 december 2011

Cadeautjes


Al een heel tijdje geleden gemaakt, als cadeautje voor iemand die ik ken via Clubs en die in januari haar derde kindje verwacht. Een van de leden had deze actie georganiseerd en met Sinterklaas arriveerde het in Amerika (Texas). Ik vond dit Koningskind wel heel mooi en symbolisch om voor hen te maken. Het patroon is van de Witte Engel, en vind je hier. Ik heb het alleen wat verkleind omdat m'n oranje velours niet groter was en de kroon niet van velours maar van een dubbele laag vilt gemaakt.




En aan kleintjes moet je natuurlijk voorlezen, dus ook een boekenlegger meegestuurd. 




Het patroontje is van Jane Eborall en vind je hier.

3 opmerkingen:

  1. Ja Corina, dat is werkelijk heel leuk wat jullie hebben gedaan voor Cindy.
    Ik sta er nog steeds van te kijken.
    Hoe toepasselijk om je koningskind te maken in Oranje, zo heeft ze dat Nederlands gevoel steeds bij haar.
    Ik vind je cadeautjes heel leuk geworden, echt super lief van je.
    Knuffels Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!