woensdag 21 december 2011

WOW: bezig op woensdag


Nog steeds geregeld aan het festonneren aan het Heart's Desire blok. Het gaat nog steeds lekker. Ik moet nog een paar van de grote bladeren, de donkere helften nog, en een deel van de takjes. Dus op zich begint het al aardig op te schieten. Het kriebelt al hard om het volgende blok uit te tekenen!




Het eerste blokje van de HAL lukt nu ook, de eerste paar rijtjes zijn nog niet helemaal goed, maar nu is het kwartje gevallen, en gezien de moeite die het gekost heeft, vind ik het wel best zo. Ik maak deze gewoon af. 




En m'n dunne frivoliténaalden zijn er, ik had een tijdje terug er 1 gebroken, nu gelijk 2 van die maat besteld, met wat garen waar al plannen voor zijn, dus wie weet...


Wil je zien waar anderen op deze woensdag mee bezig zijn, kijk bij Esther Aliu!


Ik verwacht dat ik vast nog wel wat blog voor de Kerst, maar 'zie' ik je niet meer: heel goede Kerstdagen gewenst! 


Merry Christmas to all the foreign readers!

8 opmerkingen:

  1. I love the colors on the quilt! Beautiful cat as well.Have a great holiday.
    Jennifer

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I love your HD colors. And your pretty white cat too. Have a wonderful weekend and Happy New Year.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful quilt blocks!
    Have a great day.
    Always, Queenie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo'n heart's desire block is niet helemaal mijn ding. Maar ik bewonder wel je geduld om het te maken. En ook je vakvrouwschap. Ik heb de foto eens van dichtbij bekeken en het ziet er heel erg mooi uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Your color choices are wonderful. Even the cat matches!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Corina, ik ben helemaal weg van je Hearts Desire, wat een kleurenpracht geef je dit mooie patroon. Jullie HAL gaat lekker, al drie blokken af en ik heb het vierde al gespot.
    Veel plezier met je nieuwe aankopen, ik ben heel benieuwd wat je ons weer voor moois voor gaat schotelen.
    Ook voor jou en je familie heel genoeglijke kerstdagen.
    Groetjes, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Sending you warm Season's Greetings to You and your Family from Melbourne Aust.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!