zaterdag 17 december 2011

Markt en sokken


Dit was mijn kraampje gisteren op de kerstmarkt in Ochten. Het was niet enorm druk, wel heel gezellig en met aftrek van de kraamhuur bleef er nog voldoende over om het zeker de moeite waard te maken. 


Voor het eerst ging ik samen met mijn tante naar de markt, zij verkoopt ook allerlei handwerkprodukten, en we willen die samenwerking wat meer uitbouwen. Wellicht gaan we ook vaker samen markten bezoeken. Hier haar kraam:




Zij had de tafel vol liggen met sokken in alle soorten en maten, met minimaal 75% wol. In kleurtjes, dikke 'geitenwollen', dunne effen... je kunt het zo gek niet bedenken. Van babymaatjes (heel stoer) tot 47 of nog groter. Wie sokken wil kopen, kan zich nu ook bij mij melden, dan regel ik dat met mijn tante. Nou heb ik niet helemaal op de prijzen gelet, maar de duurste zijn volgens mij 7 euro per paar, die babymaatjes rond de 2 euro.

4 opmerkingen:

  1. Wat een gezellige kramen en wat gezellig dat je met je tante markten "gaat doen", heerlijk om dat samen te doen.
    Groetjes, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk en gezellig om op een markt te zitten. Kost het jezelf eens een keer geen geld.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel gezellie zo'n markt binnen en niet onder 'n tochtig kraamzeiltje buiten;-)

    Nou......had ik dat maar eerder geweten had ik bij je tante 'n partijtje kleine kerstsokjes en kerstballen a la Arne & Carlos besteld (als dat ook van haar breipennetjes komt)met dat spul wil ik al jaren 'n kerstboom optuigen.

    Groetjes,Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je veel mee genomen Corina.
    Die sjaaltjes zul je veel hebben verkocht denk ik.
    Zie ik ook je bloemen ketting erbij liggen?
    En...... is ie weg?
    Das niet duur die sokken van je tante.
    Ik denk dat ze wel wat aanvraagjes gaat krijgen.
    Liefs Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!