zondag 11 december 2011

Kersttafel


Eventjes een overzichtsfoto van mijn kersttafel. De gehaakte boom van zpaghetti heb ik weer van zolder gehaald. De takken die ik had gebruikt ter ondersteuning waren vers en zijn met het drogen wel een beetje krom geworden. Dus wie weet maak ik nog wel eens een nieuw frame, en dan gelijk de lampjes er goed in frotten. Maar goed, voor nu staat ie in elk geval (en ja, krankzinnig vroeg, met het verplaatsen van de meubels en de wandeling van de kat over de herfsttafel was die een bende geworden, dus heb ik al op Sinterklaasavond deze kersttafel staan fabrieken). 


Voor de rest moet er nog wel het een en ander gebeuren, wel staat op tafel mijn Sinterklaascadeautje, een stenen bord en drie kaarsen.



5 opmerkingen:

  1. Hoi Corina,
    Dat ziet er gezellig uit! Hier ook al de boom en andere kerstspulletjes uitgestalt hoor, kunnen we er lekker lang van genieten toch! Die sint heeft wel een goede smaak zeg ;)
    Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel gezellig weer Corina,
    De boom kan nog prima zo krom, in het bos staan ze ook niet allemaal even recht.
    Veel liefs Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik geloof dat we "allemaal" vroeg in de kerststemming zijn en ach het blijft allemaal zo gezellig om te zien.
    groet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele leuke en aparte kersttafel hoor. Ik moet nog beginnen en zo krijg ik wel inspiratie. Groetjes van Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gezellige kersttafel heb je, Corina, ik blijf die adventladder erg leuk vinden.
    Je Sinterklaascadeau komt mooi uit op je prachtige frivolité kleedje!
    Groetjes, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!