zaterdag 31 december 2011

2012


De gekregen kalender is aangepast, zodat hij past in de keuken. Voor de ondergrond heb ik oude prikkings gebruikt, van kantklosmotieven die mijn moeder na het klossen weg wilde gooien (zou ik nu ook doen denk ik), in een periode dat ik bezig was met kaarten maken, met van die geprikte randjes. Ik heb best een aantal kantklos prikkings toen hergebruikt. Kaarten maken doe ik maar zelden meer, maar m'n doos met papier en plaatjes is er nog, en daar vond ik deze prikkings in. Nu ik zelf kantklos, en ze ook nog de zachtgele kleur van  onze huidige keuken hebben, leek het me wel leuk ze nu op de kalender te gebruiken. Hier nog even een detail:


De kalender is dus klaar, de oliebollen zijn in huis, de fretten slapen, Filos en Spooky hebben zich in de garage verschanst, vinden het daar veiliger dan in de woonkamer, met al dat geknal (dit zijn de momenten dat het heel vervelend is om op een hoek te wonen met de hele tuin aan de straatkant) Hopelijk komt Molly dadelijk thuis en dan zijn we er klaar voor - op naar het nieuwe jaar!

Terugkijken ga ik niet doen, al heb ik gister wel even door m'n blog heen gebladerd om te kijken wat ik gemaakt heb dit jaar. Vooruitkijken ook niet, we zullen wel zien wat dit jaar ons weer brengen gaat.

Ik wens jullie een heel goed, gezond, gelukkig én creatief 2012!

8 opmerkingen:

  1. Een heel voorspoedig, creatief en gezond 2012 gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wij wensen jullie ook een heel gezond, gelukkig en inspirerend nieuw jaar toe!
    Groetjes van Marcel en Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Corina, een goed idee om dat ding aan te passen! Nu weet ik ook wat prikkings zijn. ;)
    Ook een goed 2012 voor jou. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel goed, gelukkig, gezond en creatief 2012!!! De kalender is leuk zeg.

    Groetjes
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gelukkig nieuwjaar groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wens je alle goeds voor het komende jaar!

    Mooi zo je kalender! Geweldig om de prikkings zo te gebruiken! Het is ook eigenlijk jammer om ze weg te doen!

    groetjes, Gera

    BeantwoordenVerwijderen
  7. jij ook een gelukkig gezond en creatief 2012 toegewenst!

    Groetjes Franca.
    www.craftingcrochet.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!