zaterdag 3 december 2011

Heart's Desire


Ik had zo'n zin om verder te gaan met de Heart's Desire! En nu het half jaar voorraad verslinden voorbij is, kon ik het niet meer laten om stofjes te kopen. Op de beurs in Arnhem bleek al dat het groen niet meer overal leverbaar is, terwijl ik daar juist zoveel van wil gebruiken in deze quilt. Dus snel met m'n zusje een datum geprikt en weer naar Wilma Karels in Ede geweest. Zij had het groen gelukkig nog, en gelijk er wat lichtgroen, donkergroen en rood bij gekocht. Nu zou ik voldoende moeten hebben om de hele quilt te kunnen maken. Ik ben gelijk al begonnen met het uittekenen van het volgende blok. Ik ga er wel wat aan veranderen, maar dat ben je wel gewend van mij ;-)


Hier nog even een overzichtje van alle stofjes bij elkaar:



4 opmerkingen:

  1. Corina, wat een prachtige, warme kleuren! Je Hearts Desire gaat prachtig worden in deze kleurstelling. Veel plezier met het voorbereiden van je blokken en het appliceren, ik ben reuze benieuwd hoe je dat gaat vinden, één ding is zeker, als je deze quilt af hebt kun je appliceren!
    Groetjes, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie kleuren, succes.
    grtjs Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige stofjes heb je gekocht, en zo mooi op elkaar afgestemd. Het zijn ook echt jouw kleurtjes hè..?

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!