dinsdag 29 januari 2019

Zoeffie de Haas


Bij m'n afscheid van het werk kreeg ik een pakket om een haas te breien, en nu we net weer verhuisd waren, was ik daar extra blij mee. Het pakket was compleet met naalden, garen en vulling, dus geen gezoek in de dozen ;-) Dus 's avonds als dochter op bed lag, en we geen herrie meer kunnen maken, kon ik lekker breien.


In dit stadium leek het meer een eend ha ha, maar eenmaal voorzien van een snoetje werd het toch meer een haas, en met die oren erbij kon het niet meer missen.


Hij is echt wel heel groot geworden, zo'n grote pop/knuffel had ik nog niet eerder gemaakt. Even wennen aan het garen, maar het is daarmee wel een heerlijk zacht beest geworden.


Meer poppen (of dieren) nieuws:



10 opmerkingen:

  1. Wat een dot zeg. Heerlijk om mee te knuffelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zoeffie wat een lekker zacht beest lijkt me wel lastig breien of haken

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die Zoeffie, wat een lieverd. Ik geef eerlijk toe bij het begin dacht ik, wat gaat dat worden, maar Zoeffie is geweldig geworden en super zacht!! Echt een leuk pakket. Groetjes en wat hebben jullie een flink pak sneeuw, ik zag het op IG dat beloofd een grote sneeuwpop ;) Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat was wel heel fijn om alles in het pakket aan te treffen in jouw verhuissituatie...
    Zoeffie is echt heel leuk geworden! In het begin idd maar een pluizebolletje, maar nu zo gaaf...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo... dat is een flinke knuffel geworden zeg. Mooi en leuk tussen alle gehaakte dieren een gebreide... Heeft toch weer een heel andere uitstraling.
    Succes met alle verhuistoestanden. Hoop dat jullie je snel helemaal thuis voelen.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Sylvia van Ruyven7 maart 2020 om 23:59

    Mijn zus heeft het pakket ooit gekocht maar is de beschrijving kwijt. Ik wil hem voor haar af maken. Zou ik het patroon van je kunnen overnemen?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Om de haas te maken zoeken wij garen B een bolletje of twee wie kan ons daar aan helpen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zal je bericht laten staan, voor het geval iemand je kan helpen, maar zelf heb ik uiteraard geen twee bolletjes over, en zonder naam of contact wordt het waarschijnlijk lastig. Succes in elk geval!

      Verwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!