maandag 28 januari 2019

Heart's Desire


In januari laat ik vaker de projecten die ik nog onder handen heb de revue passeren. Twee quilts staan nog op de nominatie. De eerste is de Heart's Desire naar patroon van Esther Aliu, een applicatie quilt, die ik festonneer. Een prachtig project, maar deze vraagt wel dat ik wat verder ben met op orde raken, dus deze ligt echt nog een poosje stil. Ik zou zo niet eens kunnen zeggen waar die is eigenlijk... Nou ja, komt vast weer goed, en dan ga ik 'm ook echt wel weer oppakken. De foto is nog van Nederland. Wel fijn dat we nu wat groter wonen en er gewoon plek op de vloer is om zo'n project uit te leggen, zonder tafels te moeten wegzetten en zo.

In februari 2018 zag het er nog zo uit


Dus ik heb er echt wel wat aan gedaan het afgelopen jaar. Ooit komt die af, maar nu nog even niet ;-)
Want een andere 'ufo' (un-finished object) heeft ineens heel hard om aandacht gevraagd.

2 opmerkingen:

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!