woensdag 9 januari 2019

Myriad deel 11


Deel 11 af van deze mooie CAL. Hier die van mijn zusje (met door oma gebreide sok ha ha, oma is 92 en breit alleen nog sokken, goed hè?)




Bij mij had het dit keer meer voeten in aarde om het deel af te krijgen. De eerste toer was nogal een garenvreter, en van het geel en donkergroen had ik al niet zoveel, het wit ging ineens ook heel hard. Dus ik heb die weer uitgehaald en met bruin gemaakt waar ik nog wel heel veel van had. Maar duidelijk werd dat ik nog wel een garentje extra nodig heb, en dat heb ik vast ook wel op voorraad... alleen daar kon ik nog niet bij. Kijk, groen nog net genoeg, bruin zat maar de rest is magertjes voor zulke lange toeren...


Die toer deed ik met bruin dan maar, en toen legde ik 'm weg tot ik het bedachte garen vond een paar dagen na de verhuizing. De witte was ook zulk garen en ik heb er al meer van gebruikt. Deze bleek nog een label te hebben.


En zo kwam mijn elfde deel toch af. Bloggen gaat niet zo handig op de telefoon, dus nu wordt het even wachten tot we weer internet hebben.



5 opmerkingen:

  1. Hij wordt mooier en mooier! En wat leuk zeg, oma van 92 jaar die nog alleen sokken breit. Hier hetzelfde, mijn schoonmoeder (oma van mijn kinderen) breit ook sokken en zij wordt dit jaar 91 jaar.
    Fijne dagen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Looks fantastic, well done for figuring the colours out. I hope I'm still knitting socks at 92!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I love your work and love this lady to still knit at 92 I want to be like this too😃

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het ziet er mooi uit maar lijkt me wel knap ingewikkeld.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw mijn oma deed dat ook. Zij werd 91. Prachtig. Ik denk graag terug aan haar.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!