dinsdag 8 januari 2019

Eenhoornmeisje


Dit patroon kwam ik ook weer via Pinterest op het spoor, en aangezien de jongedame straks een eenhoorn/fantasie kamer krijgt kon ik 'm niet weerstaan. Het lukte niet voor Kerst, dus kreeg ze haar een paar dagen later, vond ze ook niet erg ;-)


Ze is ook te vinden op Ravelry, was ooit een CAL en het patroon staat nog (gratis) op het blog Neogurumi. Ik had geen veiligheidsoogjes bij me, maar twee zwarte knoopjes volstaan ook.


Meer poppennieuws op deze dinsdagpoppendag is (misschien) te vinden bij het lijstje van Juffrouw Ooievaar:


5 opmerkingen:

  1. Om zoiets moois te krijgen...wat een beeldige eenhoorn! Wat een voorpret allemaal, succes met de verhuizing....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook weer een schatje. Als je een beetje gaat speuren kom je zoveel leuks tegen op het www.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi eenhoornmeisje is ze geworden. Jou meisje is er natuurlijk erg blij mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik heb niks met eenhoorns maar deze is schattig

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel knap eenhoorntje is ze geworden. Wat goed bedacht van je, de oogjes zo, staat schattig :)
    Groetjes en succes met verhuizen, Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!