zondag 16 januari 2011

TIAS, dag 1 en 2


Moest even wat inhalen nog. Ik zou meedoen aan de TIAS (Tat It and See) van Jane Eborall, maar was er nog niet aan toe gekomen. Nu kon ik gelijk na het uitzoeken van het garen, beginnen aan dag 1 en 2. Vooralsnog heb ik geen idee wat het gaat worden, in elk geval. Ik heb gekozen voor Lizbeth 20 garen in de kleuren 685 en 138, donkergroen en een gemeleerde groene draad. Kraaltjes erbij, waarvan we er 9 nodig schijnen te hebben. We zullen wel zien wat het wordt...







4 opmerkingen:

  1. Mooi hoor.

    Ik heb van die prachtige dingen gezien op die link van een andere blog (waar het per ongeluk haken genoemd werd :p) en vind het ook mooi. Ik wil het wel leren, maar ben bang dat het gaat mislukken. Ik kan niet eens haken of breien en na 20 keer uitleg, hoop boeken en zo kan ik nog steeds niet haken :p

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kleuren combinatie zeg.
    Ik ben benieuwd wat je er van gaat maken en hoe je het gaat toepassen.
    Groetjes Martina.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Corina,
    Wow, je bent al begonnen met de Tias.
    Ik heb het wel uitgeprint maar nog niet aan toe gekomen.
    Je vierkant breiwerk is ook schitterend.
    Groetjes Rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er mooi uit! Lieve groetjes, Barbara

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!