donderdag 20 januari 2011

Vorderingen


Zover ben ik nu met de Arsenic & Old Lace Afghan. Deel 3 is net uit, dus ik kan nog lekker door breien. Het tussenstukje recht breien heb ik met de donkerder beige kleur gedaan, en blok 2 is dus wit. Dat blok heeft de 'Railway Stitch' , ook oorspronkelijk een sokkenpatroon uit 1889 en lijkt geweven met 'rails' van vertikale gebreide steken.




Dan was het derde deel van de TIAS verschenen en heb ik dat gelijk geknoopt:
Nog steeds geen idee wat het zou moeten worden. (Still no clue...)


Snoeihout van de sierkers vond ik zonde om weg te gooien, die mooie bijna zwarte takken, dus had ik die op een vaas gezet met het idee om een tak met bloemen te maken en die erbij te zetten. Maar de natuur is me al lang voor, de takken lopen zo mooi uit en zitten vol met knoppen:



3 opmerkingen:

  1. Mooi om te zien je breiwerk, prachtige steken.
    Je TIAS is ook zo knap gedaan en je bloesemtakken...wauw ik ben jaloers ze zijn zo mooi en al lekker lente achtig....
    Groetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Corina,
    Je breiwerk wordt schitterend, wat de Tias gaat worden weet ik ook niet, ik moet er nog aan beginnen.
    Je hebt met die takken meteen de lente in huis, heerlijk.
    Groetjes Rita.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!