vrijdag 28 januari 2011

De eerste drie blokken


De eerste drie blokken zijn klaar, alle drie de kleuren zijn nu gebruikt voor een blok. Heb wel lang gepuzzeld en getwijfeld over hoe ik de kleuren ga toepassen, doe ik steeds een beige (licht of donker) blok en een wit - dan betekent dat dat alle dichte patronen wit worden, dat vond ik ook weer niet zo. Wat ik nu ga proberen is de trend doorzetten van de volgorde, dus licht, donker, wit, steeds in die volgorde. Wellicht moet ik verspringen bij het starten van een nieuwe rij, maar dat is niet zo erg, denk ik. 


Uiteraard werd er gelijk geïnspecteerd:




En kennelijk wel goedgekeurd:



8 opmerkingen:

  1. Mooi, hoor! Wat gaat het worden? Lieve groetjes, Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die blokken zijn groter dan ik dacht!
    Wordt vast heel erg mooi en warm.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie blokken en fijn dat het goedgekeurd is ;-)
    door zo'n secure keurmeester, het wordt echt van heel dichtbij bekeken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, ziet er goed uit!!! Ik probeer vanavond blok 2 af te krijgen en dan ga ik proberen of mijn Pepijn (ook een rode kater) ernaast wil zitten voor een foto. Je zult zien dat dikke Bikkel (grijs/wit gemarmerd) erop gaat zitten, dan zie je wellicht geen breiwerk meer maar enkel de naalden vanonder z'n achterwerk.

    Groetjes
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Corina,
    Prachtig is je breiwerk, ben benieuwd hoe het verder gaat.
    Groetjes Rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig Corina, ze zijn groter de blokken dan ik in eerste instantie dacht. Ook mooi hè die combi wit/beige!! Fijn weekend, groetjes Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig!! Het lukt helaas nog niet om wol te halen, maar ik ga er zeker aan beginnen. Heerlijk!
    Dankjewel voor het laten zien!

    groetjes, Gera

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Welke woldikte moet je eigenlijk gebruiken. Voor welke nld.

    gr. Meijra

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!