zondag 23 januari 2011

Logé weer naar huis


M'n zusje is weer naar huis, tot groot verdriet van rode kater Filos... Deze keer waren we minder productief als anders. Hoewel, we hebben veel voorbereidend werk gedaan voor viltwerkjes, die nog wel even tijd vergen om af te raken. Willeke heeft wel dit etuitje gemaakt voor een Wii-geheugenkaartje (we brengen meestal wel de nodige uurtjes spelend door als ze hier is), en het Grasje uit een boekje van de Kleine Trol. Ik heb het Sneeuwklokje van Mieke Stender af.




Tussendoor heb ik nog wel wat gebreid aan de KAL, een begin gemaakt aan de Groene Vingers van Septemberspring, en het volgende deeltje van de TIAS geknoopt. Per ongeluk draaide ik het maaksel om, en ineens denk ik te weten wat het wordt. Ik ben benieuwd of het klopt! 
Kijken of het lukt om morgen bij daglicht het Sneeuwklokje goed op de foto te krijgen...

7 opmerkingen:

  1. Jullie hebben een heel gezellig weekend gehad, zo te lezen ;-)) En de boog kan niet altijd gespannen staan toch? Ik vind dat jullie nog veel knutsels gemaakt hebben. Leuk dat grasje en die sneeuwklok! Fijne week, groetjes Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gezellig geweest begrijp ik Corine, heerlijk hoor! Lekker gefrut samen ook.... super! Geniet ervan hoor!
    Ben heel benieuwd naar de vorderingen van de frivolité verrassing!
    liefs Marianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ik lees heb je toch nog aardig wat gefreubeld.
    En ook aan heel vaal verschillende dingen.
    Als jullie het maar leuk gehad hebben samen dat is toch het belangrijkste.
    Fijne week. Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weer een hoop leuke dingetjes gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zien jullie gemaakte spulletjes er mooi uit, Gezellig zo een met elkaar creatief bezig te zijn, Fijne week. Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk zo´n weekend met je zus! en het ziet er toch redelijk productief uit! heerlijk toch om in je eigen tempo creatief bezig te zijn..

    Groetjes, Jeanine.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Corina,
    Mooie creatie's hebben jullie toch gemaakt.
    Ben ook benieuwd wat de TIAS moet worden.
    Groetjes Rita.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!