donderdag 27 januari 2011

Bloesem & Arsenic & Old Lace Afghan


De donkere takken snoeiafval van de sierkers die ik wel leuk vond op de vaas, zijn helemaal uitgekomen. Ik had daar eigenlijk niet eens rekening mee gehouden, zo vroeg in januari dat ik ze neerzette. Nou ja, is weer eens wat anders dan een bosje bloemen (die ik trouwens zelden in huis heb, of hooguit zelf geplukt in de tuin).


Intussen ben ik lekker weer aan het breien en halverwege het derde blok. Het vierde blok van de Arsenic & Old Lace Afghan is uit en Mary Ellen vermeldt op haar blog dat ik alle blokken in het Nederlands ga vertalen. Het eerste blok heb ik inderdaad gedaan, dus nu mijn vraag aan jullie, hebben jullie er belangstelling voor als ik ook de komende blokken in het Nederlands op mijn blog ga zetten?

5 opmerkingen:

  1. Ik ben gisteren begonnen en halverwege het eerste blok. Wat een heerlijk patroon!

    Voor wat betreft het vertalen. Ik kan met gemak vanuit het engels breien, dus voor mij hoeft het niet per sé. Maar misschien dat zich nog ander (NL/B)dames melden die het wel vertaald willen zien....

    Groetjes
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. waw!!!Ik ga op slag ook op zoek naar leuke takken !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Corina,

    Ik zou het prettig vinden om de vertaling in het Nederlands te kunnen down loaden, dus wat mij betreft heel graag.

    Groetjes Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oh dat ziet er al lenteachtig uit met die takken.
    Nederlandse vertaling zou wel fijn zijn.

    Ik kan me voorstelln dat bij jullie geen sneeuw is.Maar ik woon in Oostenrijk,vandaar de sneeuw ;)

    groetjes, Lilly

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!