maandag 27 februari 2023

Diamond Painting

 


Zo, eindelijk ingelijst. Ik maakte deze in de kerstvakantie, en liet dat HIER zien. Op de doos stond 30x40, dus ik ging in de tweedehands winkels op zoek naar een lijst van 30x40. Ik vond er een met borduurwerk erin. Maar aangezien ik dat borduurwerk ook nog wel mooi vond, mocht ie mee.


Eenmaal thuis bleek het doek maar amper 30x40 te zijn, laat staan de diamond paining an sich. Hmm...

Een passe partout snijden uit karton dan? Maar zulk groot karton heb ik niet. Wacht ff, wat heb ik wel, ik ben een handwerkster, dus ik heb stof! 


Even wachten op een moment met voldoende daglicht om te kunnen zien of de kleur van de stof wel echt bij de diamond painting past. Vorige week maandag dan eindelijk gedaan. (Maar toen had ik eerst een aantal blogjes klaargezet voor die week, dus het blogje hierover is nu pas aan de beurt.) 

Het borduurwerk bleek al eerder van een 'loppis' te komen, en bleek ook best wel verkleurd.



Ooit maak ik daar nog iets anders van...

Voor nu was ik blij met de lijst. En door het stofje past de lijst eigenlijk ook heel goed bij de inhoud qua kleur, ik was er al een beetje op voorbereid dat ik de lijst zou moeten schilderen.

Het zit niet 100 procent recht, en misschien doe ik daar nog wat aan als ik 'm tevoorschijn haal tegen Kerst, maar voor nu beschouw ik dit project als klaar.


2 opmerkingen:

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!