woensdag 11 januari 2023

Diamond Painting

 

Ik liet me in december verleiden door een Diamond Painting pakketje bij de Rusta. Gezien de prijs verwachtte ik er niet heel veel van. Maar op zich viel het mee. Alleen met de achtergrond was ik minder tevreden. Op het plaatje hieronder heb ik het gemaakt zoals het patroon was. Gelukkig had ik nog van die steentjes thuis, en maakte het tongetje roze in plaats van rood. 

Daarna schraapte ik een heel aantal grijze steentjes weg en verving ze door andere kleuren, zodat de achtergrond iets meer tot leven kwam. Helaas had ik niet meer donker grijs om de bomen nog verder aan te stippen. Maar een paar kon ik toevoegen en natuurlijk witte voor sneeuwvlokken die in het bovenste gedeelte vooral grijs/paarsig waren geworden. En zo werd het ook een beetje creatiever... 

Dat maakte wel dat hij niet klaar was voor de Kerst, er waren maar weinig uurtjes met voldoende daglicht en dan waren er ook vaak andere activiteiten met het gezin. Afgelopen weekend waren ze druk met Lego, kon ik mooi even gaan zitten voor de finishing touch. Nu nog op jacht naar een lijstje, dan kan hij de volgende Kerst ophangen.

4 opmerkingen:

  1. creatieshaken-ria11 januari 2023 om 12:03

    Hij is erg leuk geworden.Een mooi lijstje en klaar voor de volgendee Kerst.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat fijn dat je nog steentjes in huis had zodat je het meer naar je zin kon maken. Het roze tongetje ziet er natuurlijker uit en de sneeuwvlokken zijn nu veel beter zichtbaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is leuk geworden! Knap dat je het toch nog naar je eigen hand kon zetten.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dat je er zelf nog wat aan hebt aangepast!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!