vrijdag 3 februari 2023

Zoutdeeg figuurtjes

 

Vorige week werkte ik de andere twee zoutdeeg figuurtjes af, waar ik al eerder over vertelde. Ik had nog wat mosjes over van het ontmantelen van de kerststukjes.

Lekker even prutsen. Vooral die met z'n puntmuts wat een uitdaging, want die was tijdens het bakken door z'n eigen gewicht achterover gezakt... Uiteindelijk had ik een mossig takje die de goede hoogte had om eronder te lijmen, nu staat ie weer soort van recht. 


En gisteren was het dan zowaar eens zonnig genoeg en had ik tijd om foto's te maken. De figuurtjes zelf maakte in tenslotte in de kerstvakantie al...

Dit wezentje vind ik zelf het meest geslaagd, maar die andere is ook wel geinig.


Was een leuk uitstapje, dit zoutdeeg experimentje, maar ik ga toch graag weer terug naar de fimo klei... 

3 opmerkingen:

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!