maandag 3 januari 2022

2022

 

En zo zijn we aangekomen in het nieuwe jaar. Ik wens jullie heel veel liefde, creativiteit, gezondheid, mededogen en geluk toe voor 2022!

Goede voornemens, daar doe ik niet echt aan, als je iets wilt veranderen kan je dat altijd doen. Plannen maken... heel voorzichtig... de situatie in de wereld maakt het er niet gemakkelijker op. Maar klusplannen en handwerkplannen maken kan gelukkig altijd, en vooralsnog ben ik vooral bezig met dingen aan pakken die er nog liggen. Wat hebben jullie voor creatieve plannen voor 2022?

Met Kerst kreeg ik een pakket om een kussen te borduren, iets wat ik vroeger ook graag deed. Ik begon er de volgende dag aan, en net op oudjaarsavond was hij klaar. Nu nog een achterkant erbij zoeken en vullen...


3 opmerkingen:

  1. Zo, dat had je snel gedaan! Leuk kussen!
    Tja, ik maak ook nooit plannen voor 't nieuwe jaar. Een plan ontstaat op 't goede moment ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wens je een creatief 2022!
    Cute je ziet steeds weer meer van die pakketten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wens je een gezond en creatief 2022.........liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!