maandag 24 januari 2022

Naaldkant H

 

Tja, dat was even geleden hè, was even geveld door een stevige buikgriep. Maar nu weer energie om m'n blog bij te werken. Wat handwerk (niet veel gedaan afgelopen week), wat fotootjes, en een nieuw samen-maak-project staan op stapel voor deze week. 

Ik had m'n naaldkant werk weer tevoorschijn gehaald, de letter H voor m'n logo. 


Dat afborduren, waardoor er een verdikte rand om komt, maakt altijd een wereld van verschil vind ik. Allemaal foto's bij lamplicht...


Intussen zit de letter vast op z'n groene cirkel. De rest volgt...

2 opmerkingen:

  1. Ik heb geen verstand van kantklossen, maar zie wel het verschil na het afborduren; het maakt de letter veel sprekender.
    Een aantal keren heb ik vol bewondering staan kijken naar kantklossers die bezig zijn. De bewegende klossen zijn soms bijna niet te volgen. Het resultaat is prachtig. Ooit heb ik gedacht dat ik ooit nog wel eens zou kantklossen, maar voor mijn ogen is het helaas te fijn. Ik geniet nu van het plezier van anderen🙂.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh jee buikgriep das niet fijn, hoop dat je je nu echt weer beter voelt. Mooi hoor!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!