vrijdag 14 januari 2022

Tolkien Quilt

 

Ik heb maar weer eens een oud project van de stapel getrokken om aan verder te gaan. Ik heb ooit alle blokken gemaakt van de Hobbit quilt (There and Back again) van Fandom in Stitches. Die heb ik daarna aangevuld met een aantal blokken uit LOTR (Lord of the Rings) en nu moest er nog eentje. Daar was ik al wel aan begonnen maar het is een paperpiecing blok met heel veel kleine en nog kleinere stukjes, dus daar bleef het liggen. Nu maar doorzetten en afmaken, ik ben tenslotte al zo ver met de quilt...

Met m'n handwerkvriendinnen hebben we de UFO update dag weer in het leven geroepen, elke 10e van de maand. Ik heb wel een paar kleine stukjes in elkaar gezet voor deze updatedag. Hopelijk kan ik volgende maand op de 10e een af blok laten zien...

Dit was het overzichtje van mei 2020...


Mijn eerdere berichtjes over dit project vind je HIER.

4 opmerkingen:

  1. Wat mooi! De kleuren vind ik ook prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, dat is wel een héél aparte quilt.
    Succes en veel plezier bij de UFO update vriendinnendag !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk om deze weer te zien, goed dat je hem nu weer hebt opgepakt. Succes met de kleine stukjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi dat je nu weer begonnen bent, dit werkstuk is echt de moeite waard!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!