woensdag 12 januari 2022

Kerst opgeruimd

 

Zo, alle kerstspullen zijn weer opgeruimd. Laat? Nee, eigenlijk iets te vroeg, de 13e januari heeft Knut naamsdag en met Knut gaat kerst er 'ut'. De lampenkap van de lamp in het raam was gesneuveld (een kattenstoeipartijtje?) dus op jacht naar een andere. Nog niet zo makkelijk om een kap in dezelfde maat te vinden. Gelukkig vonden we bij de uitverkooptafel in een winkel in Värnamo een leuke voet en een leuke kap (donkergroen), en ook zo'n setje (andere voet) voor het andere raam, waren we voor 20 euro klaar. Kun je hier de kleur beter zien... niet echt geloof ik...


Kerstgordijnen weer weg en de gewone er weer neer. Ik was niet tevreden over het gordijn dat ik kocht voor dit raam, maakte het korter, maar ook daar was ik niet over tevreden. Tweedehands vond ik een lange strook oud kant (machinaal geklost) en dat naaide ik eraan. Stukken beter, dacht ik zo!


(Oh en als de denkt: hang die luxaflex even fatsoenlijk.... dat zou ik graag willen, maar die hangt tussen het raam en het voorzetraam, daar kan ik dus niet bij...)

Het kantje nog even:

Dochter is weer naar school vandaag, de kerstvakantie is voorbij. Terug naar het gewone leven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!