woensdag 9 november 2022

Schildpad

 

De laptop heeft wat opstart problemen na bijna twee weken rust. Wij hebben genoten van het bezoek van mijn ouders. En toch waren er berichtjes op mijn blog? Ja klopt, ik schrijf er vaak meerdere tegelijk, en stel datum en tijd in dat ze online komen... Maar nu schrijf ik maar even vanaf de tablet, niet handig met veel foto's, maar een klein berichtje gaat wel. 

Mijn zusje had een teken pakketje mee gegeven van de Action, een soort kleurplaten met dunne lijntjes en daarbij stiften op waterbasis en een kwastje waar je water in kunt doen, en daarmee de kleuren van de stiften mengen of lichter maken. 

Super leuk om hier eens mee te experimenteren! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!