maandag 14 november 2022

Adventskalender zakjes

 

Ik schreef laatst al dat ik bezig was met de adventskalender voor dochter. Afgelopen week maakte ik er nog een paar zakjes bij.

De kerstballen maakte ik naar eigen idee, ik heb voor mezelf wel opgeschreven hoe ik dat deed, dus geef een gilletje als je graag wilt dat ik het patroontje deel.

Ik gebruikte 8/4 katoen en haaknaald 2,0 geloof ik.


De want komt uit 101 Julideeér van 2017 (tweedehands gevonden tijdschrift) en wordt heen en weer gebreid. Was even puzzelen, maar het lukte. Gebreid met Coco van de Rusta en naald 3,5.

Hier laat ik het bij voor dit jaar, de kalender ligt klaar intussen. Misschien volgend jaar weer een paar zakjes erbij. Erin zitten meest kleine (tweedehands) beestjes als Hatchimals of Littlest Petshop, in een stukje dun bruin pakpapier gevouwen. Misschien laat ik 'm nog wel zien als hij ophangt...

6 opmerkingen:

  1. Al die kleine projectjes maken werkt vast verslavend. Ze zien er leuk uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat je hem al klaar hebt, want is best een hele klus.
    Maar het is ook leuk werk en je dochter is er vast blij mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh ja graag willen we de kalender zien hangen hoor. Ben benieuwd wat er inzit?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit zijn wel hele leuke zakjes, vooral dat wantje!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!