vrijdag 25 november 2022

Kerstmarkt

 

Zondag 1e Advent. En dat betekent in Zweden van oudsher ook de onthulling van de kerstetalages (vandaar het woordje skylt op bovenstaand affiche). In het dorp heeft een creatieve dame een hobbyruimte die ze in de adventsperiode omtovert tot winkeltje voor handgemaakte producten in de Hoofdstraat. Al twee jaar heb ik daarbij meegedaan en ook nu gaat er weer een bak spullen van mij daarheen. En een middag in de week sta ik er zelf ook. Dit wordt het eerste jaar zonder coronamaatregelen (hoop ik dan toch in elk geval), dus ik ben benieuwd of dit ook meer klanten oplevert. Vorige jaren hadden we sneeuw op 1e Advent, maar dat zal dit jaar niet het geval zijn, die eerste sneeuw hadden we vorig weekend al.

Dus ik maak nog maar wat hangertjes, wie weet verkoopt het...


Geïnspireerd op een peperkoekmannetje, maar door het gebruikte garen viel hij kleiner uit dan de sneeuwpopjes, en helemaal tevreden ben ik nog niet. Er is al weer een volgende in de maak...

2 opmerkingen:

  1. De gezellige adventwinkel is weer geopend. Hele gezellige dagen toegewenst en natuurlijk ook een goede verkoop.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!