zaterdag 6 juli 2013

even tussendoor


... laten zien, het driehoekjes project is weer een nette zeshoek. Het blijft leuk om te doen, de laatste driehoekjes heb ik het bijgehouden, het kost ongeveer een uur per driehoekje. Zo zie je wel vooruitgang, en wil je er steeds nóg een doen, om er weer model in te krijgen. Voor het een driehoekige sjaal wordt, moet ik nog wel aardig wat driehoekjes maken...


Maar nu is het me even te warm voor dit project, en zit ik (tussen de visite door, die komt voor manliefs verjaardag van gisteren) buiten te kantklossen. Dat ligt tenminste niet op schoot, en dinsdag geef ik, samen met mijn moeder een kanklosdemonstratie in Zorgcentrum Elim, waar ik werk.

4 opmerkingen:

  1. Wat prachtig wordt het, Corina. Heel wat uurtjes, als ik dat zo eens optel. Hoeveel driehoekjes moet de lange kant worden?
    Succes voor dinsdag. Misschien krijg je weer iemand "aan de slag"
    :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het wordt erg mooi. Ik vond hier pas ook nog boekjes en spoeltjes van mijn mam wie weet ga ik het ook ooit nog eens weer proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi wordt je sjaal in frivolité, daar gaan heel wat uurtjes in zitten.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nog gefeliciteerd met de verjaardag van je man.
    De driehoekjes , hexagonnen , zien heel mooi uit.
    grtjs Mieke

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!