woensdag 27 januari 2021

Initialen

Bij de Coronaknuffellapjesdeken hoort ook nog een lapje met initialen. De ontwerpster NaantjeKnit vindt het leuk de breisters van haar patronen uit te dagen en daarom gaf ze bij dit onderdeel alleen de telpatronen voor de letters. Als je goed puzzelt/geluk heb met je letters dan zou het op een klein lapje passen, nu had ik iets minder geluk, maar ook nog een grotere lege plaats over, dus ik heb de mijne ter grootte van 4 lapjes gemaakt en de initialen aangevuld met diverse patroontjes uit  het boek Sticka Nordiska Mönster, de blokjes aan de zijkant komen uit een boek van Jennypenny. De 40 moest er ook in, want 2020 was ook het jaar waarin ik 40 werd, zonder dat te kunnen vieren, nu wist ik natuurlijk dat bezoek uit Nederland moeilijk zou worden in maart, maar ik was van plan nieuwe Zweedse kennissen, buren en vrienden uit te nodigen, tja... Dat werd natuurlijk niks in zo'n rare pandemie. Nu zijn er maar weinig lege plekjes meer in te vullen in de deken. Komende week maar eens puzzelen en misschien wat aan elkaar zetten, waar ik zeker ben hoe ik het wil hebben. 

 

2 opmerkingen:

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!