maandag 18 januari 2021

Borduuruitdaging

 


Op een Zweedse Facebookgroep loopt een borduur uitdaging. Het begon net na Kerst met het thema: In het bos. In 10 weken komt er elke zaterdag een deelopdracht die je borduurt op een lap van 30x30 cm. Opdracht 1 was natuurlijk een boom, en opdracht 2 water. Nu had ik al wel snel de lap voorbereid maar voor dat ik de rust en de durf had gevonden om te beginnen waren we al bijna bij opdracht 3, steen/berg en iets roods. De opdracht van deze week is een schoen en een (glimp van) een figuur dat die schoen verloor...


Erg leuk om te zien hoe iedereen de opdracht op z'n eigen manier interpreteert. Sommigen hebben al veel meer bomen geborduurd, ik was een beetje bang misschien dan niet genoeg plaats te hebben voor alle opdrachten. Sommigen waren zo enthousiast dat ze de eerste lap vol borduurden en toen maar aan een tweede begonnen... Allerlei technieken komen er langs. Erg leuk om hieraan mee te doen. 

3 opmerkingen:

  1. Wat mooi dit!!
    Ik zou het niet na kunnen doen.
    Vind het ook een hele leuke uitdaging, jammer dat ik niet Zweeds kan lezen. Maar misschien ook wel goed, heb al een paar uitdagingen lopen..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een bijzondere uitdaging. Hoe komen ze bij een schoen in het bos? Ik word nu toch heel nieuwsgierig hoe je dit vorm gaat geven en wat er nog komen gaat.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!