woensdag 22 februari 2012

WOW: bezig op woensdag


Onze laptop is bij de 'dokter' geweest, gelukkig zijn we nu wel weer online. Alleen kan ik nu even geen foto's bewerken, en ik had nog wel zoveel wat ik jullie wilde laten zien... Nou ja, dan houd ik het maar bij deze foto van de (simpele) sjaal die ik aan het breien ben voor bij de nieuwe jas. Ondertussen zit ik wel te broeden op een manier om 'm een beetje op te leuken, ik heb al wel wat plannetjes...

Voor de rest wil ik vandaag lekker buiten bezig, nu kan het eindelijk. Er valt al van alles te zien in de tuin, maar de rest houden jullie nog tegoed!


Wil je weten wat anderen doen op deze woensdag, kijk op Esther's Blog.

2 opmerkingen:

  1. Arme Corina, moest je zomaar zonder laptop ;) Dat was vast even afkicken. Ik kan ook (bijna) niet meer zonder! En je merkt pas hoeveel je hem gebruikt als ie weg is...
    Veel plezier in je tuintje, het is er heerlijk weer voor.
    Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben gisteren ook al wat in de tuin aan het werk geweest, heeeerlijk in het zonnetje. Sneeuwklokjes......ik vind ze geweldig!!
    groetjessss

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!