vrijdag 3 februari 2012

TIAS en oppassen


Deel 9 van Jane's TIAS, het lijkt nu toch echt wel een geit-achtig beestje te worden. Nog 3 delen en hij is af. Dit kon ik mooi even doen, terwijl mijn neefje, waar we vandaag op gepast hebben z'n middagslaapje deed.

Sam had nog niet bewust sneeuw meegemaakt, hij keek dan ook heel raar op toen hij na zijn slaapje beneden kwam en de wereld wit zag. Maar eenmaal buiten vond hij het geweldig, kijk maar!


En hij hielp vegen natuurlijk, verwonderd over de witte vlokken die nog steeds vielen.

6 opmerkingen:

  1. Het lijkt inderdaad op een dier.
    Een mooi ventje, Sam.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, dat lijkt zeker wel een geit te worden! Het ziet er al heel mooi uit, en dan is het nog niet eens af!

    Wat een heerlijk koppie heeft je neefje, nog zo lekker écht aan het genieten!
    Grappig, zo'n jack (ook in dezelfde kleuren) had ik ook voor mijn oudste gemaakt toen hij ongeveer even oud was als dit mannetje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha! Wat een lachebekje! Daar kun je nog plezier mee beleven! :)
    Mooi beestje ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Och Corina, wat een heerlijk menneke die Sam.
    Dat was zeker genieten voor hem.
    Gelukkig kent hij nog geen/weinig zorgen.
    Wat een bof voor die kleine mannen.
    Ik denk dat het een soort kangoeroe gaat worden, maar ik moet misschien mijn brilleke eens oppoetsen hahahaha.
    Liefs Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je handwerkje begint aardig op een krikri te lijken;-)

    En wat leuk dat Sam zijn eerste echte sneeuw ervaring bij tante Corina en oom Marcel beleefden,
    zo parmantig hoe hij daar staat met de veger, je hebt er vast 'n goede sneeuwruimer aan gehad.

    Hier viel ook een flinke pak vanmiddag van wel 17 centimeter.


    Fijn weekeind en warme winterse groeten!!!
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Corina,
    Wat ziet ie er leuk uit! Zou je mij misschien je foto's van Sam willen doormailen? Die vind ik ook leuk om te hebben. (in hoge resolutie?) Fijn weekend!
    Groetjes, Laura

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!