maandag 13 februari 2012

Tat Along en dooi


Via via kwam ik een blog tegen met een leuke uitdaging, een Tat Along - oftewel een samen frivolité project. Het patroon bestaat uit bloemen en blaadjes van frivolité, dat leek me wel wat! Dus gelijk maar wat kleurtjes Lizbeth 20 bij elkaar gescharreld en het eerste bloemetje gemaakt. Je vind de Tat Along op dit blog. Hier de kleurtjes die ik verder nog ga gebruiken:


Het zou kunnen dat ik de onderdelen een beetje anders in elkaar ga zetten dan het origineel... maar ja, dat zijn jullie intussen wel van mij gewend hè...


Gisteravond lag er ineens nog een laagje 'poedersuiker' buiten, maar dat dooit nu heel hard weg! Ik vond het winterweer prachtig, maar het is ook prima dat het nu weer ophoudt. Niet meer steeds aan denken om de wateremmer van de kippen naar binnen te halen...

4 opmerkingen:

  1. Oja, dat water blijft maar bevriezen! Ik mocht dit weekend oppassen op 5 kipjes, maar dat water moest wel heel vaak verversd worden! Maar nu is het lekker dooi hoor!
    Je kleuren voor de tat-along zijn helemaal Corina! Prachtig wordt dat! :))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook ik geniet van de dooi, heerlijk niet meer om de paar uur het water controleren van de meiden ( 6 chabo's )en lekker het zeil weg kunnen ze weer lekker overal gluren of er al smikkel gebracht wordt....
    En die bloem is weer schitterend!!!!

    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Welcome to the Tat Along. The Blatt 2 pattern has just beem posted. Enjoy!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij wordt prachtig en de kleurtjes zijn mooi gecombineerd zo.
    Ja lekker he die dooi.
    Mocht ook wel, mijn eieren en Andy schoonmaak waren vanmorgen nog bevroren.
    Ze staan in de garage, lekker ben je der mee.
    Liefs Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!