zaterdag 18 februari 2012

Miezmiezmiez update


Tja, eigenlijk had de update op 1 februari gemoeten, maar toen waren ze nog niet af, katje 4 en 5 van de Miezmiezmiez kattenstrook naar patroon van Regina Rewe.

Het linker katje vond ik qua houding op onze Molly lijken, dus daar heb ik de kleurtjes op uitgezocht. Helaas krijg je ze zo haast nooit op de foto, maar hier toch even een foto van haar, zodat je kunt zien dat die rooiige vlek onder het keeltje aan 1 kant hoort.


Zij heeft ook echt heel groene ogen, dus voor haar oogjes op het quiltje heb ik dan ook een heel groen stukje zijdekatoen gebruikt.

Hier alle katjes aan elkaar. Er komen nog 2 katjes bij, dan is het klaar. Kijken wat ik er dan mee ga doen, met die lange strook katjes...

6 opmerkingen:

  1. Je kunt er een langwerpig kussen voor op de bank van maken...? Kan je vast heel leuk op de foto zetten met al je echte katten erop, onder, naast of voor. Ik zie het al helemaal voor me :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lovely kitties :)

    Beautiful work!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Miauw, het ziet er mooi uit Corina. De optie van Laura vind ik ook zo gek nog niet :-))

    groetjesss

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat ziet dat er goed uit.
    Je kan het bv ook inlijsten en aan de muur hangen

    groetjes, Lilly

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!