dinsdag 13 juli 2010

Muis!


Behalve de gansjes die bij Pop&Plank's Lentemorgen horen en een 'frame' hebben van pijpenrager, is dit het eerste dier dat ik gemaakt heb met de natvilt techniek. Ik heb het boek van Rotraud Reinhard gebruikt als inspiratiebron. Het eerste dier dat daar uitgebreid uitgelegd wordt, was de muis. Ik moet zeggen, het viel me niet tegen! Ik had verwacht halverwege wel met de handen in het haar te zitten en me af te vragen waar ik in vredesnaam aan begonnen was. Maar deze keer niet, rustig op m'n gemakje, al kletsend met m'n zus zitten vilten en het ging eigenlijk best goed. De volgende keer iets moeilijkers...

4 opmerkingen:

  1. Hij is je idd prima gelukt, ik vind hem er echt uitzien!!

    Op naar het volgende dier!!

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk hoor!
    Net een echt muisje, helemaal zoals je hem hebt gefotografeerd. Leuk ook die foto's die je buiten maakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Valt zeker niet tegen, je muisje is echt heel erg schattig geworden! Lieve groetjes, Barbara

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!