donderdag 29 juli 2010

Sneeuwwitje


Omdat dit blog ook gelijk een soort archief wordt van wat ik gehandwerkt heb, laat ik dit ook nog maar even zien: Sneeuwwitje en de zeven dwergen, naar een patroonboekje van Ellen Soares (atelier Duimelotje).

Ik heb dat patronenboekje als basis gebruikt, maar er ook een prentenboek naar de Disneyfilm naast gelegd. Op basis van dat prentenboek heb ik de patronen aangepast. Het was een hele klus, maar wel heel leuk om te doen en om al die dwergen een eigen karakter te geven, grote en kleine neuzen, korte baarden, lange baarden of helemaal geen baard, een heeft oren, die had ik toen nog nooit gemaakt. Het hertje en het vogeltje stonden er ook bij in het patroonboekje.

8 opmerkingen:

  1. Wat een super leuk stelletje zo.
    Mooi gemaakt en ze lijken goed hoor.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, helemaal super! Erg leuk dat ze 'herkenbaar' zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helemaal te gek, Corina, wat heb je hier iets moois van gemaakt. Ik heb dat patroonboek van Ellen ooit jaren geleden ook gekocht, maar nog niets uit gemaakt. Als ik dit zo zie...moet ik hem toch maar weer eens op gaan zoeken.
    Groetjes Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bedankt voor je bezoekje. Lief hoor de Sneeuwwitjespop met de dwergjes. Tot gauw, @nne
    P.S. ga je in september op viltworkshop?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jeetje, wat moet dat een werk zijn geweest maar wat een prachtig resultaat, daar kun je met recht trots op zijn.
    groet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ontzettend leuk!
    Je blijft me verbazen.Knap hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk stel en wat een werk, Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hello!

    I love your Snow White and the Seven Dwarfs! It is my favorite fairytale! I also have made the dolls if you would care to visit my blog to see them and more photos are on my PictureTrail.

    Wishing you a wonderful day!

    Barbara Diane
    http://whimcees.blogspot.com
    http://www.picturetrail.com/whimcees

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!