woensdag 18 augustus 2010

Voor de fretjes


Ook voor de fretjes maak ik wel eens het een en ander. Zo heb ik deze doos voorzien van gaten en van binnen en van buiten bekleed met fleecestof. Was een heel gepruts en intussen ziet ie er ook echt zo netjes niet meer uit, maar hij wordt nog steeds gebruikt om in te spelen en te slapen wanneer ze loslopen. De fret die erop staat is Justin, die is er helaas niet meer, maar dat was echt mijn maatje. Als ik later thuis kwam als gewoon lag hij op me te wachten in de hangmat, ook als ie dan úren moest wachten (en dat terwijl fretten 16 van de 24 uur per dag slapen). Ik ben één keer een weekend weggeweest zonder man en fretten, maar dat was wat hem betreft echt geen succes, hij beet m'n man, deed alles wat niet mag, at slecht... en toen ik thuiskwam kroop hij muurvast in m'n nek alsof ie zeggen wilde dat ik dat nooit meer moest doen. Hij had helemaal geen geduld om te knuffelen normaal, tenminste niet lang, maar toen wel. En daarna lag hij tevreden in z'n hangmat te slapen. Bijzonder ventje, dat ik nooit zal vergeten!


Hier een speelkleedje, een hangmatje en een slaapzakje, van een oude moltondeken. De goede stukken leverden nog goede frettenspullen op. Het speelkleedje is er nog, de slaapzakjes (daar maakte ik er nog een aantal van, van elke hoek van de moltonhoes) ook, maar het hangmatje is gesneuveld. Het fretje op de foto is Yuki, een lief allemansvriendje, maar ook dit meisje is er niet meer.

3 opmerkingen:

  1. Thank you for stopping by my blog! My husband loves ferrets so I will show him your pictures when he gets home. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een liefde heb je gekregen van deze fretten.
    Ze lijken me ook echt leuk om te hebben.
    Grappig dat je van een molton nog zoveel leuke spullen kunt maken voor ze.
    Knuf Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O, wat schattig, je fretjes en wat leuk dat je zulke leuke dingen voor ze maakt! Lieve groetjes, Barbara

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!