dinsdag 31 augustus 2010

Golfjes-sjaaltje


Het golfjessjaaltje is klaar, ik ben er zelf wel over te spreken. Het ziet er heel ingewikkeld uit, maar dat viel best mee. Het is gehaakt met Katia Cindy, wat niet meer gemaakt wordt, ik vond het vorig jaar in een uitverkoopbak van een lokale handwerkwinkel.

Verder de hele dag druk geweest met Kreta-foto's inplakken (ik had me al zo beperkt met uitkiezen wat afgedrukt ging worden en nog past het niet in de allerdikste map...) en op m'n neefje passen. De planning is dat morgen de give-away verschijnt...

6 opmerkingen:

  1. 't is een plaatje.mooie kleur.
    Groetjes Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi, het ziet er heel ingewikkeld uit, mooie kleur ook!
    Groetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk sjaaltje, en net de perfecte kleur ;-) hihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik was net op zoek naar een sjaaltje om te haken. Heb je toevallig het adres van de website ? Héél mooi gedaan, en een prachtige kleur ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi sjaaltje, Corina. De kleur is ook prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Corine
    Heel mooi zeg die sjaal die je gemaakt heb ,mooie kleur ,maar hetis een ingewikkeld patroon zeker ! Maar Corine ik heb je nu weer gevonden en blijf je volgen veel succes met je blog
    hartelijke groet van Geertje

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!