vrijdag 6 augustus 2010

Katjes


Oh ja, ik moet jullie wel een beetje op de hoogte houden hoe de katjes zich ontwikkelen, hè. Nou, zo groot als ze zijn, 11-12 weken oud nu, voelen ze zich nog niet te groot om af en toe nog even bij moeder Spooky te drinken. 't Is toch echt geen gezicht meer!

Intussen spelen ze in de hele tuin, en soms die van de buren erbij, maar dan houdt Spooky ze nog wel erg in de gaten. Filos kan soms ook luid miauwend naar binnen komen en als ik dan vraag wat er is, komt het staartje omhoog en komt ie naar me toe gerend, kennelijk moet hij even aandacht. Molly doet net alsof ze niks van ons weten wil, maar het volgende moment zit ze tegen je enkel aan geplakt omhoog te kijken.

6 opmerkingen:

  1. Ik vind het nog een super mooi gezicht dat ze bij mams komen drinken,.
    Oh Corina, wat vertel je het toch leuk.
    Je katjes zijn schatjes, knuf Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. SCHATTIG fijn weekend Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 't Is dat je beter weet, anders zou je denken dat Spooky een oogje dicht knijpt. Je zou toch denken dat de kittens nu wel aardige tanden hebben. Mooi stel bij elkaar hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nog even en ze zijn groter dan hun moeder... Het zijn schatjes hoor! Het is dat ik van mezelf absoluut niet meer dan 3 katten mag, anders zou ik zo weer bezwijken voor die kleintjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lief! Toen ik Pepijn kreeg (m'n rooie je-weet-wel-kater) was ie 6 maanden oud en toch dronk ie nog afentoe bij z'n moeder. Als moeders het beu raakt, dan staat ze het niet meer toe en stopt het vanzelf wel, maar het is en blijft apart om zo'n 'grote' kat te zien drinken.

    Groetjes
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo zeg, wat zijn die al groot geworden.
    Wat heb je je blog mooi veranderd Corina!
    Groetjes Carla.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!