woensdag 25 augustus 2010

Haakprojecten


Ik kwam er laatst achter dat ik niks meer in de planning had op haakgebied, dat kan natuurlijk niet. Nu ben ik intussen wel weer een peppysjaaltje aan het haken voor een bestelling van m'n winkeltje, maar voor mezelf kwam ik een heel leuk haakpatroontje tegen op een website waar ik de lettertekens niet eens van kon snappen. Het haakschema blijkt echter voldoende te zijn om het te kunnen maken. Ik wilde bij m'n gehaakte rok een sjaaltje met golfjes, en dit patroontje vond ik eindelijk geschikt.

Het volgende haakproject is ook al uitgezocht, dat wordt een vestje, in de kleuren garen die erbij liggen:

5 opmerkingen:

  1. Oh maar dat gaat een leuk shawltje worden! Mooie kleur ook. Het vestje is ook eens leuk zeg, hoe ga je met die 2 kleuren werken? Boven licht, onder donker?

    Groetjes
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke sjaaltje en je volgende project ziet er leuk uit, leuke kleuren. Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk patroon van de sjaal! Ik ben met Grannys squares (uit een hobby handig) begonnen, maar die moeten met vasten aan elkaar gehaakt worden en dat wordt toch niet echt wat... Heb jij een suggestie?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mag ik bij jou in de leer komeen je maakt zoveel mooie werken

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!