woensdag 4 augustus 2010

Vestje


Tja, toen ik begon te breien, wist ik nog niet of het een jongetje of een meisje zou worden. En ook niet dat het gelijk al een flinke boy zou zijn, dus nu het vestje af is, is ie eigenlijk gelijk al aan de kleine kant voor Sam. Maar goed, het was wel een leuk project om te breien. Het patroon komt uit een heel oud Diana-tijdschrift met baby-kleertjes dat ik eens gekregen heb. Het lijfje bestaat uit een stuk, alleen de mouwtjes zijn apart gebreid. Langs de hals en voorkant is dan nog gehaakt.

8 opmerkingen:

  1. Wat een enig modelletje Corina, maar het paste nog wel dus??
    Groetjes Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Corina,

    Schattig dit vestje,en ik vind dat het zowel 'n jongen als 'n meisje aankan, zeker als ze nog zó ''klein'' zijn.

    Ik zou het model zelf nog wel dragen!

    Wat boft Sam toch met zijn lieve tante Corina!

    Leuk dat je een wandeling maakte door ''mijn'' tuin.

    Fijne dag en lieve groet!
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief vestje!
    Heerlijk om te breien voor dat kleine spul he?
    Daar heb ik altijd van genoten.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooi en fijn om te breien voor babietjes hé.. :-).. ik maakte het zelf ook al mee dat bij een flinke baby mijn breisel bijna te klein was en nu brei ik sowieso altijd een modelletje voor 6 maanden.. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oooh wat schattig, ik word helemaal week van babykleertjes! Jammer dat het al aan de kleine kant is, maar heel mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk vestje en de kleur vind ik prachtig. Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk dat je even op bezoek kwam. Het is een prachtig vestje ... zo eentje zou ik ook wel willen! Lieve groet, @nne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een pracht steek heb je daar onderaan de mouwtjes en lijfje.
    Een heerlijk herfst vestje, jammer dat Sam er mogelijk al niet veel plezier van zal hebben,maar misschien wordt tante Corina wel wéér eens tante Corina en dan zal dit vestje veel worden gedragen.
    het is een schatje.
    Knuf Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!