donderdag 26 augustus 2010

Met dit weer...


... maar even een paar foto's van zonnig Kreta. Ik ben vandaag begonnen met het uitzoeken van de foto's, welke waren ook al weer van welke dag en welke plaats? Enfin, alles ligt nu met bijbehorende foldertjes ed. kleurig chronologisch gesorteerd. Bovenstaande foto is gemaakt in Chania, bij de haven. Deze klaproosjes bloeiden daar zo dapper bovenop de muur.


Nog maar een paar van Chania dan, sommige foto's waren gewoon om iets vast te leggen, maar soms vind ik het ook wel leuk om te proberen er wat moois van te maken. En soms zit er dan best wat aardigs tussen als je zo door de foto's heen bladert. Nu nog een paar kaartjes uitprinten van internet en dan kan ik het album verder af maken (als ik tenminste genoeg bladen en plakkertjes heb...)

2 opmerkingen:

  1. Oe, wat ziet het er daar heerlijk warm uit!
    Mooie foto's zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi Corina!
    Ik ben benieuwd naar de nieuwe workshop data, nog even wachten tot december?!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!